mysweetestthings -

Anything worth holding on to

Tjenixen Sixten! 
Idag har jag fixat abonnemang till tvn, betalat soffan, beställde hemleverans för soffan igår, och när jag gick ut från Mio tappade jag/gled telefonen i marken.... Men glasskyddet höll!! Tyvärr gjorde inte skärmen det. Värdens otur. Så nu behöver telefonen bytas ut, igen. Vilket jag inte har pengar till egentligen ): 
Imon är det utbildning med jobbet igen och om bara en månad bär det av till London med syrrorna och mami!(((: (och om 13 dagar flyttar jag men de har vi koll på vid detta laget hoppas jag) Packar för fullt här hemma, har för närvarande 21 kartonger.. Och kanske 5 kvar att packa.. Får se hur många de slutar på tillslut^^ 
Jag och min framtida roomie<3 (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: