mysweetestthings -

Update

Godmorgon världen! 
Ledig lördag och solen skiner. Ska gå morgonpromenad med mitt lilla djur och senare åka hem till Emmy och hänga. Igår fortsatte jag mitt rensande av saker i mitt rum. Är bara 37 dagar kvar((: var på två möten i veckan, kontraktsskrivning och informationsmöte. Fick träffa alla de som ska bo i mitt hus. Är taggad. Ska bli spännande att se vad som finns i alla mina flyttlådor haha.. 
Vet inte vad jag tänkte få ut med detta inlägg, fick bara feeling haha
Är så taskig mot min lilla pärla ibland...(:

Hade även Shiro boendes här i två veckor när Amanda var (är) i Kambodja! Ofelia var lite trött på honom i slutet, för att hon är bitter och dryg ibland haha. 
Att få bild med båda två var inte de lättaste... Gav upp så detta fick bli bra haha (ignorera deras svarta ben...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: