mysweetestthings -

I love with the color red

Herregud, redan bott i lägenheten en vecka och ser typ likadant ut även om jag har fixat med något varje dag. Idag satte tillexempel pappa (och jag) upp tvn på väggen, jag var på både Ikea och Jysk, och så har jag jobbat också! 
Helgen var förvisso lite mer partajj än upp plock men hann med lite ändå(: var ute med Emmy i fredags och vi åkte hem i lördags morse, jag åkte hem och sov en timme och sen åkte jag in till Göteborg och gick promenad två timmar i regn med Amanda och Shiro! (Sen hem och sov lite till innan jag packade upp haha) 
Men de tar sig! Har 9 kartonger kvar att packa upp, har dock noll koll på hur jag ska ha hälften av grejerna men lär väl ändra en del på vägen..
Nu är de iallafall dags att sova! Imon är de jobb och sånglektion. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: