mysweetestthings -

Emma Grann♥ All For You♥


Känns lite dumt att lägga in denna texten nu när jag har suttit och lipat till din fina text, men ja skrev denna texten för någon vecka sen och de känns dumt att bara ta bort allt..


När du läser detta sitter du nog någonstans i New York. Eller så kanske du tillochmed redan har kommit fram till din nya "familj", vem vet?♥
Har inte riktigt förstått att jag inte ska få se denna underbara människa på 10 hela månader♥
Inte förstått att jag inte skall få se hennes leende varje morgon, inte få dela ett skratt med henne till något av mina kassa skämt, inte få spendera massa timmar och bara sitta och skratta på donken eller att bara få vara i hennes närhet.. På 10 galna månader.. 
Even though we've had our ups and downs, ähh, vafan, de har väl alla? Annars vore de inte någon vidare bra vänskap. så är jag så sjukt glad att jag har fått lära känna denna tjej, att vi började i samma klass och blev så bra vänner så fort. Denna människa kan lysa upp din dag med bara ett leende, hon kan göra en sjukt kass dag till en perfekt dag, bara med sin närhet.

Även om vi knappt har känt varandra i ett år så har vi blivit jätte bra vänner, och helt seriöst så är du en av mina bästa vänner, så har vi gått igenom mycket tillsammans. Dödsfall, Pojkvänner, vänner som blir ovänner.. Vi har delat många skratt och tårar och ja lovar att fler ska de bli, snart, i Juni (:♥ De är inte sååå himla långt.. (: Och ja lovar dig ännu mer att vi kommer dela måånga skratt även mellan Augusti till Juni :D♥

Ja beundrar dig Emma, Att du vågar ge dig ut i världen alldeles ensam, vid 17 års ålder..
Jag är jätte dålig på att visa mina känslor och på att säga hejdå.. Men ja hoppas verkligen att du har det jätte roligt i USA, i öknen..haha, med din nya "familj" och din Farmville besatta "mamma" haha.
Njut av tiden, de kommer fort ta slut, även om de inte känns så i början. Du kommer få många nya vänner, vänner för livet, som säkert kommer skriva något i den här stilen till dig om tio månader, och kommer sakna dig lika mycket som jag kommer göra när du är borta. Ja hoppas inte du glömmer av oss här hemma, för vi finns kvar här när du kommer tillbaka! De kan ja lova dig!♥
Så fort du känner dig ensam kan du tänka på oss här hemma, för ja lovar dig, vi tänker på dig, Vi finns hos dig♥
See ya when you get home, Ja kommer sakna dig♥
Talk to you soon,
Party in the USA nu okej?! :D Puss♥

For You - Joe Brooks
Been Here All Along - Hannah Montana
The Last Goodbye - McKenzie Comer

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-08-18 @ 02:52:40 / http://grannis.blogg.se/

Åh dagge <3



Min älskade Daggmask, jag kommer sakna dig så jävla mycket! Vi måste skypa!

Postat av: Emma
2010-08-18 @ 03:54:13 / http://grannis.blogg.se/

Fina bilder btw haha <3

Postat av: Dagge
2010-08-18 @ 11:13:48 / http://mysweetestthings.blogg.se/

Ja de måååste vi♥ Haha tack(;♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: