mysweetestthings -

I'll miss that face, i'll miss those eyes i'll miss your beautiful smile, all the times we've laughed we've cried we've made nothing at all. But most of all, i'll miss You♥


Dagen har jag spenderat med Emma, Marcus Thilda och Emmy, hemma hos Thilda.. Först så möttes jag Emma och Marcus på stationen, tog två varv på kungsmässan och sen tog vi pedeln till Thilda, där vi mötte Emmy och sen fick stå ochvänta på Thilda, eftersom hennes buss va sen(; Hemma hos Thilda gjorde vi praktiskt taget ingenting, men vi hade trevligt, skratta och sa många dumma kommentarer.. hahah (:♥
Sen så kom Sofia och hämtade mig vid typ fem över fem och ja va tvungen att åka hem, för att vi skulle åka till Nittorp..

Hann inte spela in en omgång till där ja gjorde de bra, tyvärr, men ja lägger upp denna ändå..(:
Emma Grann, This is for you(:♥


Soooorry for the screwups(a' Och sorry om de låter heeemskt, jag har ont i halsen..(a' hihi(:♥
Och heemskt lesdsen för den dåliga kvalitén.. :O

Nu åker jag til Nittorp, ses när ja kommer hem♥ Ses när du kommer hem♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-08-13 @ 15:13:44 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

marcus då?

Postat av: Emma
2010-08-13 @ 19:01:32 / http://grannis.blogg.se/

Alltså Daggeeeeeee, jag började gråta som fan nu. Du är så himla underbar, jag kommer sakna dig så jävla mycket <3



Postat av: Dagge
2010-08-16 @ 07:18:23

Haha, han hade ja glömt(; Khikhi(;

<3 du är underbar emma<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: