mysweetestthings -

The weatherman says snow, but it's burning up outside.. It's alwas summertime.


De va längesen ja skrev om vad jag gjorde..
Gick upp vid elva och duschade och fixade iordningmig, för att halv två skulle ja möta Emma och Thilda på stationen(:
Vi gick runt på kungsmässan och åt på Linneas mmmmmmmmuums(: Satt och pratade och skrattade och sen köpte jag en klänning och Emma köpte en hääämliiiis (:
Kan ju skriva upp här att ja ska komma ihåg att fråga Emma om hemligheten som hon inte vill berätta om, som hon har lovat att berätta om om ett år (?) -.- som om jag någonsin kommer få reda på vad de är.. ? ^^
Sen så kom Ovve till kungsmässan, lämnade tillbaka två klädesplagg på BikBok och sen åkte vi vidare mot träningen i bilen med Amanda (y'
Träffade Johanna, Ellinor och Mini på träningen :D♥ Dom jobbade för nån jävla grej med Göteborgs Varvet.. 
Träningen gick bra, dock hade ja sjuuukt ont i huvudet -.- Men sen åkte vi häääm och jag åt Ben&Jerry's och sen övningskörde jag och pappa(:
Nu sitter jag och lyssnar på Camp Rock 2 The Final Jam soundtracket(; :P



Just nu booorde jag packa inför Nittorp, men ja orkar inte (: Ja vet inte vilken väska vi ska packa i, eller vad vi ska packa, men ja får väl plocka fram lite på känn..
Sen måste jag sova, för imon ska jag jobba 10-15(: Sen ska ja inte jobba förren om typ en och en halv vecka.. (:

Like fire and rain, You can drive me insane, but I can't stay mad at you for anything. We're Venus and Mars, we're like different stars. But you're the harmony to every song I sing, and I wouldn't change a thing♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: