mysweetestthings -

You smile that beautiful smile, and all the girls in the front row scream your name♥






I'm no one special, just another wide-eyed girl, who's desperately in love with you..
Give me a photograph to hang on my wall. Sweet, sweet Superstar♥

Idag har jag inte gjort ett skit typ :P
Bara lyssnat på bra musik och slappat(:
Sitter nu med en fiskbensfläta i håret som Sofia gjorde för typ fem minuter sen, taaack :D ( okej de va fem minuter sen när ja började skriva detta inlägget, men de tog typ.. hmm.. en timma att skriva inlägget.. hahaha (jag är inte långsam, bara.. lätt distraherad.. (: haha )

Om 10 dagar åker vi till Turkiet och innan dess måste vi ringa apollo och typ fixa så att jag får åka med.. Är inte tillräkligt(stavning?) gammal.. Hahah(:

Imorgon börjar skolan igen och det kommer vara konstigt med ingen Emma.. Men men, man får göra de bästa av situationen (: Ska bli kul att träffa alla igen, även om mitt schema SUGER -.- Och jag inte vet om ja ska ha design eller Foto, står foto på mitt schema men lärarna sa att jag skulle ha design? Hoppas att det är Foto, för jag villl verkligen inte ha design.. Men ja vet dock inte vad jag ska göra i trean? Journalistik kommer inte på frågan, förmodligen inte design heller, så jag antar att de får bli rörlig bild isåfall?
Ska iallafall välja till Musik detta året! :D♥ De är typ de enda ja saknar från högstadiet..♥
Börjar nio och slutar ett imon, ska ha massa utomhus aktiviteter.. Hoppas de blir trevligt (:

Btw, så är jag så sjuuukt shopping sugen, speciellt från Forever 21♥ Men jag har inga pengar, och kommer typ inte ha de förrän om ett par år, hahahha, vilket suger! -.- Måste spara till en ny mobil, Justin Bieber biljetter till början av nästa år, Jonas Brothers biljetter, också till början av nästa år♥ Sen måååste ja spara penga pengar till min lilla hundvalp♥ 1 år och två månader(: Och därimellan får man väl hoppas att de finns lite plats för shopping.. eller ? haha^^

Fick hem fyra böcker som mamma beställde åt mig idag, hon tyckte att ja skulle läsa lite.. Nu när Sofia och jag ska till Turkiet och allt (; haha




Undrens tid = A Walk To Remember (:

Nu ska ja fortsätta lyssna på grymma Lindsey Lee och sen ska jag sova(:♥


And I'm invisible and everyone knows who you are.
And you'll never see, you sing me to sleep everynight♥


Kommentarer
Postat av: Emma
2010-08-19 @ 03:57:57 / http://grannis.blogg.se/

Åh, lycka till i skolan <3



Var på forever 21 idag hehehe.... :)

Postat av: Dagge
2010-08-19 @ 08:22:35 / http://mysweetestthings.blogg.se/

Hihi tack(: Desamma!!! :D♥

Meeeh, hoppas du köpte masssssssa ??? :D♥

Postat av: Mandiiiee
2010-08-20 @ 19:57:44 / http://amandakallman.blogg.se/

House of night serien är grym!! Frost är också helt underbar! Den sista har jag inte läst (a) Love you, miss you and I can't wait untill I get to see you! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: