mysweetestthings -

I can see it now♥

Jag har haft väääääärldens bääästa kväll :D:D:D:D:D:D Kommer till de sen(:


And now you're gone, there's like a echo in my head, and i remember every word you said♥

Skulle ta pendeln med Ovve och Johanna vid 17.32, men töntarna åkte in tidigt, för att äta maaauuut, men jag skulle fortfarande åka med samma pendel som Emmy, men när ja står på stationen så ringer Emmy och frågar vilken vagn ja sitter i och ja svarar att jag inte har gått på pendeln ännu, utan tar den som går fem minuter senare. Så dom orkar inte vänta eftersom 17.17 pendeln kom in på Lindome station, och hon trodde att jag satt på den. Så jag åkte in själv, och tänkte, att Thilda kanske kommer på på Lindomesstation, så ja skickar sms och frågar, men hon är redan i göteborg.. haha
Så ja åkte in och letade reda på Johanna och Ovve som var vid bergakungen(:
Sen gick vi mot Liseberg, smet in i kön, gick och hämtade ett åkpass åt mig, för att de är kul.. hahha Och sen gick vi och mötte Thilda, Frida och Emmy som stog inne i klumpen av folk(:
NRJ va as bra! Massa bra artister(: Värsta känslan när Rasmus Seebach sjöng Natteravn, alla sjöng med och stog och hoppade (y'
Åhh fick se Rabih♥ live igen♥ Den rösten♥ Den pojken♥
När de hela var slut 21.20 så träffade vi Bea och några andra människor, Bland annat Malin och Hedvig (: (y'
SEEEN när vi skulle gå där ifrån, till pendeln, som förövrigt var packad med folk, så ser jag Andreas Wijk, Sveriges snyggaste, bästa artist♥ ( som ja inte visste vem de va för en vecka sen )
Säger till Ovve att där är Andreas!!
Jag leder henne vägen och hon springer fram och säger att vi måste ta ett kort med honom, han håller med och tar sedan kort med ett par andra tjejer när vi står och väntar.
När vi stog och väntade så kände jag att mitt hjärta slog helt sjukt fort, Johanna instämmde (;
Så gick vi fram till honom, och Ovve skakade hand, och jag kommer inte ens ihåg va ja gjorde, men ja sa typ Hej och han kollade skumt på mig.. haha
Sen tog vi tre kort och typ sa att han va helt sjukt snygg och han ba; Neeeej de är ja inte! haha ^^
När vi gick därifrån va ja helt skakig, knäsvag och sjukt glad! (:
När vi kom hem till Kungsbacka igen, gick jag, Johanna och Frida och köpte godis, och Ovve tog hennes sista buss hem(:
Ååååh asså att en Kille kan göra en kväll så sjukt bra, och ja vet knappt vem killen är.. ♥♥


















Tycker man inte detta är bra är man ju konstig..♥♥
Tycker förövrigt att han kunde vara kvällens höjdpunkt.. Han var min(:♥



Världens lyckligaste tjej/tjejer? (:♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-08-27 @ 23:47:43 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

jag skulle gifta mig med honom bara för att få hans efternamn. sjukt coolt ju! :D

(plus att hans gener i barnen skulle ju vara gött <;)

Postat av: Emma
2010-08-28 @ 00:13:44 / http://grannis.blogg.se/

hahahahhahaha rabih..... kunde inte sluta skratta.. förlåt. :)



Du är bäst dagge!

Postat av: Daaggeee
2010-09-04 @ 18:53:05 / http://mysweetestthings.blogg.se/

Hahahhaa Emmaaaa.. Nu ska du inte vara dum mot lilla määjjj (:

Du är bäst♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: