mysweetestthings -

Whenever U Smile, I Smile♥

Blev att ja tog cykeln, för er som bryr er.. hahah ^^
Skolan va helt okej faktiskt, kom dit vid nio och satte oss i kära, men omgjorda T4, och hade typ upprop och genomgång på massa grejer, vilket påminner mig om att ja måste fylla i min ledighetslapp till Turkiet.. (:
Sen gick vi och kollade på det som var nytt.. Skolan har tagit över.. hmm.. ( företaget som låg brevid oss som har gått i konkurs.. ) deras gamla lokaler, och fått tre nya klassrum där. Sen har dom gjort om nästan hela undervångingen.. Vi har fått en egen matsal, och våra skåp har flyttats, vi har också fått ett nytt, större elevcafé (y'
Inte så jävla intressant.. haha men skitsamma ^^
De har börjat en ny tjej i klassen, Amanda, som gick på.. hmm.. drottning blanka förut.. tror jag.. haha ^^
Sen så gick vi runt och gjorde massa stationer mellan skolan och typ freeport, och våran klass kom trea, först bland tvåorna (y' whotwhot (;
Efterskolan gick jag, Thilda, Frida, Hugo, Ryssen och Oliver till kungsmässan och strosade runt där i fyra timmar.. Mötte även Andersson och hans flickvän Amanda(: 
Sen skulle alla åka hem, så vi gick och satte oss på stationen i en halvtimma och sen kom bussar och tåg, och jag var lämnad ensam åt mitt öde.. haha..
Så jag gick in till kungmässan igen och mötte Andersson, Amanda och Jack :D♥ Stog och tjöta med dom i 20 minuter och mötte även Ovve och Johanna som hade vart i Gbg och shoppat jeans♥ Sen skulle dom åka vidare, hem haha, och jag stannade kvar med Andersson, Amanda och Jack i en halvtimma till, sen cykla jag hem (:

Idag är det träning igen som gäller, 21-23, och Helen ar lovat att vi ska leka Irländsk julafton och Rock the boat, eftersom vi inte gjorde de i Nittorp.. Haha(:

Puss♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-08-19 @ 21:15:57 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

haha, tänkte "vadå bland tvåorna? vi är ju ettor!"

det är faktiskt förvirrande.... >:

Postat av: Emma
2010-08-20 @ 03:15:27 / http://grannis.blogg.se/

Hallå!!!! Ni måste ta bilder på skolan! Gör det för min skull jag vill se!



Saknar er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: