mysweetestthings -

All about himhimhim♥

Hemma efter en asbra dag!(:
Började med att ja vaknade seeeent och utvilad och började göra i ordning mig för att åka till Åsa och träffa Amanda♥ Sen ringde mamma och sa att jag skulle hänga undan jackan jag ville ha!(:♥ (Johanna, hata mig inte..♥)
Så vid två tog jag cykeln in till kungsmässan, ramlade en gång på vägen då jag, mitt i en backe, upptäckte att bromsarna inte fungerade.. Hängde undan finfinfinfinfinfinis jackan och tog sen bussen till Åsa(: Vi gjorde julklappar och jag fick även med mig en hem! (: Tacktack! :D♥ Tog sen 19.15 bussen hem och cyklade hem på min kära cykel. När ja kom hem så hade Fridas paket också kommit! (: Du får din julklapp nästa gång vi ses! (:♥ Fanns även ett par saker till mig där i, sjukt söta! (: hihihih :)
Nu måste jag börja packa, för om 10 timmar går bilen mot Branäs! (: Kommer bli toppen! :D♥
Puss♥

Kommentarer
Postat av: johanna
2010-12-22 @ 21:24:44 / http://johannameh.blogg.se/

rätt åt dej att du ramla med cykeln. jag ska köpa alla sns-converse i världen och gifta mej med nick jonas och kidnappa justin bieber och göra honom stum så han aldrig mer kan sjunga. sen ska jag förstöra alla hans cdskivor och ta bort all musik som någonsin lagts upp på internet av honom. och alla bilder och filmer. och sen så ska jag gå hem till dej när du sover och ta din jacka och flytta utomlands och byta namn.

Postat av: Frida
2010-12-22 @ 22:17:21 / http://fridaliljeberg.blogg.sese

Haha, Johannas plan! (y)



Undrar vad jag kommer fåååå((((:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: