mysweetestthings -

Get rid of all the hesitation! ♥

I söndags jobbade jag, åkte hem, åt mat och åkte och tränade. Eftersom de va sista träningen på en vecka skulle vi vara utklädda till något inom pippivärlden, helst alla, det va jag, sofia och jenny.. Haha fail.. Men jaja, jag och sofia körde fullt ut med hotpants (brunisar under) två olika strumpor och en randig tröja(: Självklar hade vi ståltråd och flätor i håret.. (; hihihihihi(:
I måndags hade vi en softsoft dag. Började med foto, gjorde ingenting, gick sen och repa med Thilda, Timmie, Jocke, Johan, Davor och Dennis i studion. Satt där i typ en timma, sen åt vi lunch♥ Julbord med chokladpudding och pepparkakor till efterrätt! :D Gott!
Sen repade vi lite till och sen hade vi en rast innan vi började våran sista lektion för denna terminen! Började ett och kollade på olika youtube klipp, sen gjorde vi en utvärdering i en kurs, och slutade halv två! (: Jag och Thilda gick hem till mig och hämtade mitt paket från Emma, eftersom vi skulle skypa med emma och dom trodde vi skulle få öppna paketen... Tänkte ta en pendel till Lindome sen, men pendeln va inställd så Thilda ringde sin snälla mamma som kom och hämtade oss(: Åkte sedan hem till emmy och hade massa skojj där, kollade på film och hade julklappsbyte! (: Sen va de dags för skypning med Emma ( saknad tjej♥ ) , och efter massa problem lyckades vi och pratade med henne i typ 40 minuter innan vi skulle sova(:
Klockan ringde igen 06.15 och de va dags att fixa sig. Tänkte ta pendeln typ halv åtta, men de va växelfel och allt va pajj, så Thilda ringde sin kära far som kom och hämtade oss och körde oss till skolan! TACK! När vi kom till skolan repade vi lite och slappade lite innan de va dags att gå in i storan(: Satt där inne i en halvtimme eftersom dom väntade in folk som åkte pendlar och buss.. Först sjöng några stycken, sen höll rektorn tal och delade ut diplom.. Jag och Thilda fick diplom för årets profil-brytare eller vad dom kallade de.. Och sen skulle vi upp och sjunga.. Sjukt typ pinsamt.. Kändes så dumt... Haha :P Men de gick typ ganska bra tror jag..
Slutade vid 10.40 och gick till Kungsmässan med Frida. Träffade Ovve på vägen och gick runt inne på kungsmässan ett tag innan vi mötte upp Johanna, sa hejdå till Frida och gick ut till Donken(: Där bytte vi paket och satt och pratade och skit i typ två timmar, sen gick vi tillbaka in, Ovve skulle hem fort och sen hem till Elin. Så jag och Johanna satte oss på en bänk och vänta på bussar.. :P hahaha
Sen tog jag bussen hem kvart över tre, va hemma fyra.. hahaha.. De skulle gå fortare att gå..
Nu ska jag snart baka pepparkakor :D
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-12-21 @ 21:15:07 / http://grannis.blogg.se/

Dagge = saknad tjej

Postat av: Frida
2010-12-22 @ 22:16:20 / http://fridaliljeberg.blogg.sese

Thilda var inte med när ni repade eller? (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: