mysweetestthings -

GuldGuldGuld(:

Hemma från en toppen helg på tjörn! :D
Började med ett grymmekorta och avslutade med ett väldigt bra långa, med lite småmissar(:
Och så skuttar lilla Frida hem med sin första team guldmedalj runt halsen(: Whopwhop(:
Nu måste jag tyvärr dock ta tag i de där jäävla talet som jag måste skriva.. hoppas de blir bra.. Haha..
Tränatränaträna hela veckan, och kommer inte hinna med något annat..(:
Imon har vi genomgång och tååårta i frölundaborg! :D De tackar man inte nej till(:
De är ju lucia också.. Och Johan Svensson och Amanda Hartman fyller år (: Grattis grattis(;
Nu ska jag ta bort mina lösögonfransar och alla glitter klumpar i ögonbrynen. Ta ut mitt backslick och hoppa in i duschen! Sen ska ja skriva tills fingrarna blöder! (:
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: