mysweetestthings -

Is there any way that i could stay in your arms?

Dagen började med Lucia fika i matsalen(: Pepparkakor, bullar, skumtomtar och julmust!(:♥
Efter det hade vi fotolektion, och 09.20 hade vi fotoprov, vilket va as lätt^^ Efter provet skulle vi fortsätta lektionen.. (?) Och sen hade vi lunch. Efter lunch hade vi svenska, och skulle hålla tal, men hade håltimma i två timmar först. Talet gick sådär, glömde att prata om hälften, men jag stammade mig igenom och fick VG(: :P
Sista lektionen, Mediekommunikation och vi fortsatte med den Grafiska Profilen till vårat företag..
Sen bar det av hemmåt och jag tog lite bilder inför dokumentär fotouppgiften som ska skicks till ett labb i Stockholm imon.. Ingen aning om varför.. Men Carolin, fotoläraren, tyckte de va en bra idé.. :P Sen åt jag en Naturell QP endast ost.. Men de va ingen ost i.. Jag blev lite smått sur.. Ost är gott.. :)
Sen bar det av mot frölundaborg där vi hade genomgång och firade ännu ett vunnet kval, 30onde i ordningen(;
Så nu ska jag lyssna på Mio och redigera dokumentär bilderna(:
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-12-14 @ 05:15:27 / http://grannis.blogg.se/

endast ost <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: