mysweetestthings -

Thanks for loving me, cause you're doing it perfectly!♥

.
.
Hemma från en mysig resa till branäs♥
Typ 16 timmars bilresa och liiite liite skidåkning massa fina klappar och mycket mys. Och väldigt mycket skratt, som alltid(:
Finns väl inte så mycket att säga, typ.. Men ja hade de mycket treeevliiigt med mysigt sällskap och grejjor (:
Körde en julklappslek också.. Sjukt kul, sjukt stressande och sjuuukt frustrerande! Hahaha ^^
Fick äntligen öppna Emmas efterlängtade julklapp också! :D Thank you sooo much my dear!(:♥ Du vet vad ja gillar(; maaha(:
Fick typ :
Sing it
Eclipse (som något pucko har målat jättehårt på så de är märken i fodralet..)
Lisebergskort
Gåvokortsmojj från jobbet
Ljuslykta (Julklappslek)
Chokladrör (Julklappslek)
Boklampa (Julklappslek)
Vitt Humanity armand♥
Jelly Beans
Marabou Appelsinkrokant (Tradition(;)
Rainbow Nerds (Från Emma)
Chilitröja (Från Emma)
Sovshorts och linne
Två par sjuuukt söta strumpor från Forever 21♥
Ett fiiint halsband från Forever 21♥
Två tjocktröjor, ett linne och en stooor tröja från Forever 21♥
1700 späänn + 3000 till Cypern♥
Fin viiit Jul♥
Lägger in bilder nästa lediga stund, förmodligen tisdag eftermiddag(:
Nu ska jag snart sova, och vakna 06.20 (kanske innan emma ens gått och lagt sig by the way...) Inte okej..
Åka mot Tuve ishall, hur nu vi ska hitta dit, träna 7 timmar is, åka till kållered och köpa en pläd till sofias nya place. Äta köttbullar på IKEA, och sen till nästa ishall och ha 45 minuters träning.
Jaja, men ha de bra mina kära♥ Nu ska jag packa upp resten av min packning och sen sova! Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-12-27 @ 00:05:07 / http://heartman.blogg.se/

åh va läskigt, tänkte skriva din rubriktext som rubrik till mitt inlägg förut, men sen sket jag i de, och nu så har du de! ascoolt. Varför går du upp en hel timma innan du behöver åka imon? eller idag.. HAJDO

Postat av: Anonym
2010-12-27 @ 23:29:42

de va bara sex timmar is! och pippiträning är ingen riktig träning..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: