mysweetestthings -

Today i don't feel like doing anything(:

Tänkte berätta lite om min dag.. (: Började med att jag åkte till skolan 09.10, men jag började itne lektionen förrän 10.10, så ja vet inte riktigt varför ja åkte dit så tidigt.. :P
Första lektionen - Svenska - Skriva ett Tal som ska vara klart för att uppläsas på måndag.. PANIIIK!
Iallafall.. Sen va de lunch och sen foto. Hade vikarie och jag och Thilda gick vid kvart i två för att öva med Jocke och Timmiiie(: (Han har förövrigt ett av världens sötaste namn.. Timothy liksom.. Hallå?) Och vi körde igenom låtarna.. De gick.. sådär.. hahaha^^ Så efter att vi hade kört igenom låtarna, gick vi in i ett rum och övade massa, gick sådär, eftersom Thilda börjar garva mitt i låten "Maybe i can dance again with you" Och så berättar hon att hon tänkte: Men om vi dansar så går frida hem, och då får hon inte höra nästa låt (Internskämt..) Och nästa gång vi sjöng låten så tänkte jag självklart på de och skrattade mig igenom resten.. Suck.. Hahaha jaja..
Men sen så gick de tillslut och vi tog en paus i en och en halv timma, tills klockan va fem och vi skulle köra genrep(: Det gick jätte bra! (Hahaha orka att ja skriver om min dag.. De är ju knappast någon som bryr sig.. men ja skriver ändå.. typ..) När klockan slog 18.00 började de smått strömma in folk och vi hade första "konserten" 18.30. Den gick ganska bra, ja sjöng iallafall inte fel (knappt) Andra gången, 19.30 gick inte lika bra.. Sjöng fel tonart och fel text i början.. Gaaaah -.- Som tur va så va de inte lika mycket folk denna gången ^^ (: Hihi
Sen va klockan typ 19.50 och jag samlades i wallenstam 20.15.. Kom typ bara 5 minuter sent(y' (:
Nu har jag precis kommit hem efter en grymmeträning och är taggad inför tävlingen i helgen! Kommer bli grymt!! :D
Massa glad för att finaste Amanda Källman kommer på söndaaag (:♥
Nu måste jag sooova! Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-12-10 @ 00:36:59 / http://grannis.blogg.se/

Jag bryr mig :)

Postat av: Frida
2010-12-10 @ 13:17:55 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Hahaha. Förlåt att jag störde erat övande(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: