mysweetestthings -

With only you, i can now move on♥

Bruno Mars, Så jävla bra!♥
Likabehandlingsdagen idag var.. intressant.. Väldigt långtråkig..
Började med att alla medie, spel, och musik elever delades in i grupper (bara media elever i en grupp, musik elever i en annan... and so on..) och man va typ 5-6 pers/grupp. Min grupp va fyra.. De va jag, Sandra i foto, Adrian och Jessica i ettan..
Först skulle vi ta kort till en likabehandlingskalender som vi skulle hänga upp på en vägg sen.. Sen skulle vi gå en jätte onödig promenad fram och tillbaka till hedestation, för att slösa tid. Och sen åt vi lunch(: Lärarna hade en lunchkonsert samtidigt som vi åt.. De va mysigt(: De är ganska knas att alla lärare på min skola (typ) kan sjunga.. Även dom som inte är musiklärare..
Sen va de iallafall dags för att jobba igen, och vi redigerade bilderna till kalendern, och sen satte vi oss i cafét och spelade spel i typ en timma.. ^^ Haha(: Fick tillome sällskap av lärare(; Sen samlades vi i Storan och tog kort och skrev en utvärdering av dagen, sen åkte alla heeem(:
Kramrutorna har vi kramats i massor(: De va mysigt(: haha
Nu har jag ätit och ska snart åka till träningeen (:
Imon är de expo.. woah..
Puss♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-12-08 @ 20:33:27 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Det var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR tråkigt. Alltså nästan värre än engelska.

Haha, eller inte

Postat av: Emma
2010-12-08 @ 22:22:49 / http://grannis.blogg.se/

Jag vill ha en kramruta. Jag ska fan ha en i mitt hus :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: