mysweetestthings -

You are the only exeption♥

Kom typ nyss hem från dagens uppvisning.. Göteborgs juluppvisning.. Gick ganska bra med tanke på att vi har tränat program i 30 minuter denna veckan.. (: Satte oss sen och kollade på uppvisningen.. HAHAHA! Satt och garvade som fan.. orkar inte berätta för de är inte kul nu i efterhand(:
Sååå idag gick jag upp 06.40 och åkte hemifrån 07.10 och i wallenstam skulle vi äta julfrukost tillsammans(: Gottgott(: Sen va de dags för pippiträning 09-11 och sen åkte jag och mamma direkt in till Frölunda Torg för shopping(: Fick köpt alla mina julklappar och en julklänning! Wihooo(: Sen åkte vi hem, åt mat och gjorde iordning oss för uppvisningen och en timma senare va jag och sofia på väg in till kungsmässan för att köpa present till Amanda som skulle firas idag.. Sen snabbt hem och åka direkt(:
Imon är de söndag och jag ska jobba 11-15 och sen 17.30 är det samling i "glasburen".. haha
Får se om jag kan klämma in ett besök på kungsmässan däremellan..
Nu ska jag duschaaa(:
Puss♥
Saknar dig..♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-12-18 @ 22:28:25 / http://heartman.blogg.se/

saknar dig med gumman, fast vi träffades nyss <3..

haha hallå, du skriver asmånga klockslag på din blogg! hahaha.. kul.. ful? kul..

Postat av: Emma
2010-12-18 @ 23:46:00 / http://grannis.blogg.se/

Saknar dig <3

Postat av: Olivia
2010-12-20 @ 00:00:04 / http://heartman.blogg.se/

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: