mysweetestthings -

Free Fallin'♥ (:♥♥

Har haft en sjukt rolig dag med Ovve♥
Allt var jätte bra, tills jag fick reda på att massa i klassen skulle hem till Oliver, inte för att jag så gärna skulle vilja gå dit, MEN MAN KANSKE SKULLE VILJA BLI BJUDEN? Vadå för mycket folk ? -.-
Äckel.

Jaja.. Imorse gick jag upp klockan halv åtta typ för att åka med Ovve, Natalie, Samuel och Veronica till Spiro och tränade(:
Ganska gött faktiskt :) Men grymt jobbigt!
Sen åkte vi hem till mig och jag duscha och så. Sen gick ja och ovve till Sandra, mata hennes katt, eftersom dom är bortresta, sen gick vi ner till busshållplatsen och åkte till kungsmässan där Ovve bytte sitt armband:)
Sen åkte vi mot göteborg, VARJE gång ja ska skriva göteborg, så skriver jag götebord.. hahaha jaja..
Gav ett usb minne till mocke vid anneberg, som skulle fixa The Last Song och Eclipse film till mig och ovve :D :D ♥
Sen åkte vi vidare till göteborg, gick till presstop och köpte tidningar(: Gick runt lite, leta efter Fiorucci, hittade de och sen gick därifrån.. haha
Sen gick vi runt massa mer.. Ovve köpte present till Natalie(:
Aao.. Sen åkte vi till Annebergsstation där vi mötte mocke :D Stog och pratade haha typ i 20 minuter sen kom pendeln och vi åkte tillbaka till kungsmässan(:
På kungsmässan vandrade vi runt, ovve fick sin ipod, leggings och OTH box av hanna.. Eehm.. Vi fikade lite(:
OCH JAG KÖPTE MINA EFTERLÄNGTADE SANDALER :D :D♥♥
Så nu ligger mina, som lovat, guldiga sandaler i soptunnan..(:

Nu ska jag lägga in ny musik på mobilen, och sen ska jag packa inför torsdag.. massa grejer som ska packas.. haha ;P

TACK FÖR FILMERNA MOCKE!♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-07-06 @ 20:55:45 / http://heartman.blogg.se/

YAAAY dina "sandaler" är gooone! hahaha.. free fallin', världens sötaste kille.. åh herre.. jag ska döda oliver, det blir ingen fest utan fedde ska dom ha klart för sig!!

Postat av: Frida
2010-07-06 @ 21:15:35 / http://mysweetestthings.blogg.se/

JAAA DE VAAA HAN! :D♥

Hahaha neeej ! ;D

Postat av: frida
2010-07-07 @ 22:12:34 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

alltså seriöst. jag fattar varför dom inte bjuder mig för jag är ju inte hemma, men liksom oliver tvingade praktiskt taget oss att ta med honom hem till mig, och nu får inte alla komma hem till honom????? har har inte hört talas om att dela lika?

jag vill bara skicka honom till någon jävla skola där man lär sig livets regler.

jag blir så STÖÖÖÖÖÖRD!

Postat av: frida
2010-07-07 @ 22:13:44 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

(det lät konstigt att jag blir störd, jag menar arg eller nåt. men du fattar nog)

Postat av: frida
2010-07-07 @ 22:38:35 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

och hallå! Nu såg jag att oliver har tagit bort mig på facebook. varför? o: jag har ju inte gjort honom något!!!

Postat av: Oliver
2010-07-09 @ 13:01:31

Väldigt väldigt moget att snacka skit och att göra en höna av en fjäder.



Frida, De som va hos mig tisdagen var Hugo, emma hans flickvän, alexander brolund en gammal barndomskamrat som jag inte har varit med på länge och jenny som är min flickvän. Jag har en syrra som ska upp tidigt o jobba så man får ju aceptera henne också..

Har inte jag bjudit hem dig någon annan gång?

vintras?



Olivia, du vill döda mig?

klarar du av att ens trycka av en luftpistol?



Liljeberg, dela lika ja, men har jag inte bjudit hem dagge någon annan gång samt du, men du ville ju inte komma för att du ville va säker på att du skulle få något att äta...

Jag tog bort dig från min facebook för att det har bara varit jobbigt o irriterande att läsa dina kommentarer och upplägg...

Jag tror att du liljeberg behöver skickas till någon fågladarehumör skola för du är fan bara sur hela tiden.

Postat av: frida
2010-07-13 @ 16:08:19 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

HAHAHAHAHAHA!

tro fan att jag är sur när jag får möta dig varanda jävla dag i skolan.

och du vet fan intget, INGET, om vad jag har fått gå igenom! så håll bara käften lilla du (:

Postat av: Oliver
2010-07-13 @ 17:34:29

Hahahhahahahaha!



Lev i nuet för fan!

Sluta va en sån lipsill för att du mådde dåligt för något år sedan.



För ärligt talat så är inte det andras fel att du mår dåligt, det är du själv som inte har någon ryggrad och klarar av att ha huvudet högt.



Jag bryr mig inte om du hatar dig själv, sluta bara att tjöta om det och sluta skyll på något som hände för år sedan.



Jag vet inget om ditt förflutna men jag vet iaf att du inte hadde ryggrad nog att palla det :)

Postat av: Olivia
2010-07-22 @ 19:14:22 / http://heartman.blogg.se/

inte undra på att du blev mobbad i din förra skola oliver, du är ju för fan sjuk.

Postat av: Dagge
2010-07-22 @ 19:15:06

Oliver. Du är dum. i. HELA JÄVLA HUVUDET.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: