mysweetestthings -

Blahblahblah

Nu bär det av mot stationen för att träffa emma och gå och ta syntest.. Sen blir det förmodligen Donken, 10 spänn för en McFlurry hörde jag på radion för ett tag sen (;
Ska fixa en ny header sen också :D Har massa nya fina bilder (:
Får se vad det blir av dagen, ikväll spelar jag nog in en låt med Soffipropp(: /care (:

Nu ska jag ta moppen ner till stationen(: Puss♥
Ovve, om du läser detta.. Hoppas inte du sov nu.. haha (L) Vi hade hoppats att du skulle med ner idag.. men.. ? haha jaja vi ses snart (:♥

Kommentarer
Postat av: Mami
2010-06-14 @ 15:01:59

MEn hallå

En mjukglass på Ingvars kostar 10 kr , supergoda !!!!!

Postat av: Olivia
2010-06-14 @ 15:06:45 / http://heartman.blogg.se/

hahaha jaa jag läser, men ni skrev ju bara: aa vi drar till kungsbacka nu, ska du med? jag gick upp en timma senare och DÅ såg jag de, min buss går tjugo över fem, what do you want from me? jag vill ha MCF.. pusse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: