mysweetestthings -

Hope it gives you HELL.

Ursäkta lilla vän.. De va faktiskt du som glömde bort mig först! -.-

Blev inte Göteborg idag, får ta de efter helgen istället(:
Imon ska jag som sagt åka till Ovve, fast planen har ändrats och vi skulle till någon annan ö som låg längre bort, så jag ska åke här ifrån 08.45 med ovves farmor och farfar istället (:

Jag är så sjukt resesugen just nu! Bara komma bort från alla grejer man måste göra, tider man måste passa.. Och saker man inte kan göra för man ska göra massa annat, och bara vara helt ledig.. (:
Men det är bara 13 dagar kvar till jag och Ovve, och halva min familj haha^^ ska till Frankrike :D
Och de är 6, eller aa typ 5 dagar kvar till Eclipse :D

Niiice priiice :D Och när helgen är över, som antagligen kommer gå jätte fort, så är det bara tvåååå dagar kvaaar! :D :D♥ Och imon får ja lön.. :D Wiie (:♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-06-24 @ 18:53:49 / http://grannis.blogg.se/

Måndag - AP - Be there :)

Postat av: Frida
2010-06-24 @ 23:19:39 / http://mysweetestthings.blogg.se/

I wont.. I can't.. Mummy won't let me.. Vi kör på typ torsdag eller onsdag? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: