mysweetestthings -

I wonder where you are, and i wonder what you do. Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you? Tell me how to win your heart, I haven't got a clue. But let me start by saying, I love you...♥










I've been alone with you inside my mind. And in my dreams I've kissed your lips a thousand times♥

Tumme upp för jääätte långa rubriker :D
Min tunga kliar, ja håller nog på att bli förkyld..
Nu ska ja kolla på Gleeeee (:
Min dator är sååå seg att åsnor värkar snabba.. ja vet inte om dom är snabba, men skitsamma... Ja bryr mig inte (:

Imon är det avslutning med Spirit (y' Mys mys(: ÅÅHH JAA FÅR TRÄFFA AMANDAAA :D: D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D Happpppyyyffaaaaccceee :D♥♥ (orka att ja kom på de nu.. haha)

Ha de bra, för de ska ja (: De rimma :D
Emma, du har min biobiljett som gisslan, och du är skyldig mig 25 spänn.. Don't forget, cause i wont (:
Ponny♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-06-08 @ 18:40:09 / http://grannis.blogg.se/

Hahaha jag har din fucking biobiljett och ditt presentkort också! som inte funkade <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: