mysweetestthings -

I'll Always Stay♥

And I love you more
Than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed
no one can take your place
It gets harder everyday

Say you love me more
Than you did before
And I'm sorry it's this way
But I'm coming home
I'll be coming home
And if you ask me I will stay
I will stay

I never wanna lose you
And if I had to I would chose you
So stay, please always stay
You're the one I hold onto
My heart would stop without you..♥

Idag har jag vart i Göteborg med Emma(: Vi gick först till Liseberg, men de va väldigt mycket folk, så vi åkte Balder, Kanonen och Uppsvinget, sen åkte vi till Nordstan och Emma köpte klänningen (:
Vi mötte även Marcus i Nordstan(y'
Uhm.. Inte mycket mer att säga.. Men de va trevligt (:
Varmt också.. ^^

Imon ska jag träffa Amanda(y' :D ♥♥
Får se vad vi hittar på, hon vill vara vid Stranden.. Men neejjj de vill inte jag(:

I helgen så ska vi åka med husbilen till Lyserkil och bo hos min kusin över helgen :D :D Kul kul! (:♥♥

Nu ska jag försöka jobba på den där jävla headern (; hahaha^^♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-06-15 @ 22:12:03 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

jag antar att emma åkte till marcus och inte uppdaterar sin blogg?

Postat av: Dagge
2010-06-16 @ 00:48:50 / http://mysweetestthings.blogg.se/

du gissade rätt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: