mysweetestthings -

Min kära syster(:♥

Eftersom jag har så sjuukt många bloggläsare (läs min ironi) så tyckte min syster att jag skulle göta lite rekam åt henne.. (:

Så här är min syster, Sofia, 21 år, har vart frisör i ett år, eller fyra om man räknar med gymnasiet..vilket man antagligen inte gör.. men jaja (:



Hon är den som har lärt mig allt ja kan om hår, haha, och det är tack vare henne mitt hår ser bra ut(:
Fint hår=En Glad Frida(: haha.. Sant.. ^^


Sååå ni kan ju läsa hennes blogg :D Speciellt frisörbloggen, där finns det massa bra, och om de är något problem ni har eller något ni undrar så är det bara att fråga (:
Hennes egna blogg (:

Hennes frisörblogg (:

Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-06-27 @ 17:19:45

tack hjärtat ,

men , frisör heter de ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: