mysweetestthings -

Let's face it, i'm hotter than you! Haha♥

Gryyymt kul dag verkligen!

Började med att jag steg upp 09.00 och fixade iordning mig för att sedan åka mot stationene efter lite krångel, vid 10.15, mötte Johanna och åkte med Niklas och Amanda till Sandö. Vi satt där och vänta på Ovve som kom dit 11.30 (: Hon öppnade sina presenter och vi började åka, mot Kullavik, där vi skulle köpa mjölk.
De va iallafall de vi trodde.. När vi kom till Kullavikshamn så stog Sanna och Martina där med tårta och paket för att överraska Ovve! Sååå sjukt gulligt! :D
Vi åt tårta, åt mat, satt och prata och grejer, och helt plötsligt va klockan halv fem, och vi skulle åka med pendeln till göteborg kvart över fem.. Så vi åkte tillbaka till sandö, och åkte med Veronica till stationen, satte oss på pendeln, träffade emma och thilda, och hoppade av vid Lisebergsstation(:

Därifrån gick vi till Bergakungen, där vi skulle titta på Eclipse :D
Går inte att beskriva vilken känsla.. Ovve satt och skaka hela filmen, och ja satt och typ höll hennes hand genom hela filmen..
Åååh den va sååå braa! Ååååh :D
Ska se den igen på torsdag med min syster :D ♥

Grattis Olivia Hartman, hoppas att du hade lika roligt som jag idag(:♥
Nu ska jag sova snart(:
PussHÄÄJ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-06-30 @ 19:39:04 / http://heartman.blogg.se/

jag hade världens bästa dag, tack fedde, tack för ALLT!! du är guld värd, de ska du verkligen veta <3

Postat av: Fedde
2010-06-30 @ 22:49:00 / http://mysweetestthings.blogg.se/

Du är diamant värd :D♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: