mysweetestthings -

Säg nej! Nej.. Fan.. hahha

"Ovve - Jag tycker de ska komma en femma..
Jag - Vad ska hända i den då?
Ovve - Däääh.."
HAHAHA

Helvete. jag hade skrivit ett JÄÄÄTTTTE LÅNGT inlägg om igår och idag, de va helt serri jätte långt.. men allt försvann. JÄVLA SKIIIT!
Jaja, idag har jag vart med ovve, johanna och emma och firat johannas födelsedag, hade jätte kul! (Ni kan säkert läsa allt på deras bloggar..)
Igår va ja, Marcus, Emma och Oliver i göteborg, i skateparken, och kollade på bio, de va jätte roligt! (Finns nog allt om detta på Emmas blogg(;)

Nu får ni bara bilder. Äckeldata.

Har bara en bild från igår, Emma har nog fler(: Ifrån när vi åkte till järntorget.. ;P


Äta bör man, annars dör man(: Ja vet att de bara ser ut som godis och chips, "Mys" som Oliver skulle sagt, men de ligger faktiskt mackor, smör och köttbullar under! :D


Fina flickor (:♥


(y' haha Sööt(:
Grymmebra kamera också.. ja.. jaaa! :D :D..


Assåå.. Vad gör hon.. ? hahaha♥


Hahhaha♥


FIIN BIIILLLLDDDD!!! :D :D Ja bjuder på den.. Hoppas ovve gör de också.. (: Hiiihiii(:♥


De där är bara äckligt.. hahah^^♥


Hahahha sööttjääääjj(:♥


Avslutar med denna otroligt fina bilden :D♥

Haha puss♥


Kommentarer
Postat av: Emma
2010-06-23 @ 19:07:11 / http://grannis.blogg.se/

Riktigt fina dagar :)

Postat av: Olivia
2010-06-23 @ 22:12:04 / http://heartman.blogg.se/

bjuder VERKLIGEN på den! johanna är störd <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: