mysweetestthings -

The energy's gonna be really bananas :D♥

Hemkommen efter en oplanerad jobbning.. (haha kan man säga så..?) Med cutsår i de flesta fingertopparna, smutsiga byxor och smutsig tröja.. Ont i fötterna.. Allmänt trött i huvudet.. Jag har jobbat i fyra timmar.. Hahahha..
Dock kom jag hem med en chokladsås tub, som va skev och ingen vill ha (y' :D jag har velat ha den jätte länge.. haha.. Fick också ett extra paket, som va skevt^^

Nu ska jag läsa min tidning och äta min Ben&Jerry's :D♥


Whoop whoop :D

Kommentarer
Postat av: amanda
2010-06-17 @ 17:12:35 / http://allaboutbieber.blogg.se/

gillar du justin:)?



då ska du kolla in våran blogg.

följ gärna oss via bloglovin.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: