mysweetestthings -

Babybabybaby ooooh♥

Idag har jag vart med emmapemmafemmaslemma (:
Mötte henne vid kungsmässan och vi gick till Bengtssons trafikskola för att jag skulle göra ett syntest (:
Efteråt så gick vi till kungsmässan och köpte en McFlurry och shoppade lite (: Emma köpte skosulor eftersom hon går runt med ett par förstora skor(y' Och så hängde hon undan en klänning som vi ska köpa imon (:
Jag köpte en klänning, en typ tröja och en bok :D

 

 

Eftersom jag inte är fjortis och inte tar bilder på mig själv hela tiden så är jag sämst på att ta kort på mig själv.. haha.. De tog typ en kvart att ta bara den bilden med klänningen.. Men ja hoppas ni förstår.. Klänningen är fin.. haha (: Och ni kan ju bortse från de faktum att jag inte har tagit av mina byxor..
Tröjjan♥♥ Jag har velat ha en sånn gaaanska länge nuu (: Mine mine mine (:

Sen så gick jag och Emma hem till mig och gjorde inte så mycket (: Klippte sänder en tröjja.. Haha (y' Blev ganska najjs tkr ja (: Ska nog sy lite på den typ imon elr ngt.. Mamma får hjälpa mig (:
Emma åkte hem vid halv sju och då så spelade jag och sofia in ett par låtar (:
Får se om jag får in dom sen.. (:

Imon bär det av till Göteborg för lite.. ja.. Vi får se(: Och så blir det nog Liseberg en stund också (:

Två grymebra låtar(:♥




Puss♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-06-14 @ 21:45:58 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

men hallå. vad menar du med att "vem är det i slutet?". Det är väl katherine? (jag kan inte stava hennes namn)

eller vem menar du? o:

Postat av: Frääiijjjdaahh (;
2010-06-14 @ 22:30:50

Ahaaaaaa... Vadå lever hon? :O jussste de gjorde hon.. Aaaah.. de är de^^ haha jaja ja är inte smart (; Vafan begär du av mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: