mysweetestthings -

Save tonight(:♥

Vilken dag! :D Vilken kväll! :D

Låt oss börja från början (; hahah
Började med att jag gick upp 06.30, för att vara redo att köpa biljetter till Eclipse, som Ovve lyckades fixa en och en halv timma senare (y' :D
Vid typ tjugo över nio, när Sofia hade lockat mitt hår, Thank you (; så gick jag till skolan där vi satte oss i storan..
Där fick folk diplom och shit, och lärarna sjöng en låt(: Sen va en annan låt tillägnad till Rasmus..♥
Efter att vi hade vart i storan gick vi inte i ett annat klassrum, och åt massor av glass (:

Efter skolan så gick jag, Emma, Frida, Thilda, Emmy, Oliver, Ryssen, Marcus, Andersson och Jack till Emmas mammas job, bytte om och gick vidare till kungsmässan, och sedan tog några pendeln till Lindome och vissa va kvar i kungsbacka ett tag.
Vi åkte hem till Emmy och typ bäddade och åt korv (: Och sen åkte vi in till Liseberg :D Ganska gött, inte så mycket folk, lagom varmt (Y) :D Toppen (:
Har inte så mycket att säga om Liseberg, men vi hade grymt kul där (:

Vid typ sju åkte Jag, Frida, Thilda, Emmy och Oliver och mötte några ifrån tvåan i Nordstan och åkte senare vidare till Skansens krona där vi spenderade kvällen. (: Träffade mycket trevligt folk och snackade med massa roliga människor, velade runt med Andreas som sa att han skulle sluta och byta skola, de lät väldigt övertygande, men sen sa han att han bara skojade.. Hmm.. Knasig pojk.. Jaja, efter ett tag med mycket snack så skulle vi åka hem till Emmy i "Lilldome" och sova där(:

Tänkte bjuda på lite bilder också(; Finns säkert fler på Facebook Snart (; haha (:


Fin fin bild från brännbollen i tisdags, Gillar Thildas Ego.. Haha (y'


Sången som Anders och Krille sjöng (; haha


"Coola" människor @ Liseberg (y' (;


Ego pic i JukeBox.. Thilda är ju söt iallafall.. Falafel

Jaa.. Det va det ja hade i fina bilder.. hahahhaha jooo fina.. hahah.. Men jaja, de finns fler på Fejjan.. Nu ska jag äta lite till på min Hallon/Salt napp som ja köpte igår och spela gitarr(:

Ha de gött, jag har sommarlov. Puss hej♥

Kommentarer
Postat av: Din Thilda
2010-06-03 @ 13:23:23 / http://thildazimmergren.blogg.se/

*gillar thildas dubbelhaka :D

Postat av: Daggee
2010-06-03 @ 17:50:45 / http://mysweetestthing.blogg.se/

Hhahahahah neessh :D

Postat av: Emma
2010-06-03 @ 20:51:23 / http://grannis.blogg.se/

Hahahha hade massa kul :D

DU får skicka bilder till mig unga dam!

Postat av: Frida
2010-06-03 @ 21:08:04 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

orka att alla ska ligga på mig hela tiden........



Skoj vare iallafall med göteborg och alla fina lbs människor! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: