mysweetestthings -

We will never ever ever be apart♥

Har spenderat min kväll sökandes efter blåbärsris i skogen, sedan suttit i uterummet och bundit kransar med mamma Sofia & Rebecca(:
Nu har ja packat halv klart, lägger ner de sista imon(:
Måste bara visa denna videon som jag har kollat på om och om och om och om och om och om igen(;
Så sjukt grymma!
Älskar självklart när han sjunger never ever ever be apart.. och dom bakom ser ut att ha suttit ihop.. Haha :D
Sjukt kul att han står upp, på stolen, efter^^ haha(y'

Watch and Enjoy!♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-06-25 @ 00:43:57 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

dom var asgrymma! :D

Postat av: Anonym
2010-06-25 @ 01:39:49

kommentera kand u men inte lägge in ett fint inlägg om mig :/ elak

Postat av: Olivia
2010-06-25 @ 17:55:33 / http://heartman.blogg.se/

JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DEEEE!!!!! jabba var mina favoriter förr, men herre min skapare, NEW FAVORITES! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: