mysweetestthings -

All we'd ever need♥

Packa √
Städa √
Blogga √
Spela gitarr

:D

Jahopp.. Nu sitter jag här än en gång och hinner nog inte skriva så mycket..
Men dagen har vart.. aaoo..
Började med matte nationella.. gick inte så bra.. men men..
Sen hade vi rast i två timmar och jag tror vi bara satt och typ tog de lugnt i sofforna.. kommer inte ens ihåg.. haha
Efter det skulle vi ha en tre timmars lektion, men den va bara en timma.. (y' Ska göra en musik video och känner på mig att den blir grym (y'
Det är Jag, Emmy, Thilda, Frida, Emma och Marcus i samma grupp (; hahah (y'

Efter skolan gick jag med ryssen och Marcus till kungsmässan och typ snackade med Marcus tills ovve ko... anlände. :D :D♥♥
Vi gick ut och satte oss på McDonalds som vanligt.. (; Satt där ovanligt kort, "bara" 45 minuter.. haha måste vara rekord.. hahaha..
Efter det åkte jag med upp till mammas jobb, hämtade lite tidningar och jobbade lite.. Sen åkte vi hem och sen dess har ja packat och sååå.. (:

Om 45 minuter bär det av mot Säve flygplats.. och vid tio tiden lyfter vi och är framme i London vid elva engelsk tid(tolv här) (y' :D♥

Nu ska jag spela gitarr.. Vi hörs när jag kommer hem på söndag kväll.. (:♥

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-05-15 @ 16:07:06 / http://heartman.blogg.se/

hahahaha ko.... anlände :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: