mysweetestthings -

Då kör vi (:

Yesssss jag har sälskap till JB konserten (; Maha (: ♥
22-26 Maj.. Here we go.. (:

Lördag:
Dagen började 06.30 då jag gick upp och duschade och 07.30 väntade Johanna på mig utanför. Vi åkte mot Frölundaborg och Göteborgsvarvet för att jobba. På vägen så mötte vi en trevlig svan.. haha okej..
När vi väl va där fick vi typ hjälpa folk att hitta rätt och svara på frågor. Jobbade från 08.10- typ 19.00.. Kommer inte helt ihåg och de är oviktigt.. Jaja..
Typ de enda jag sa under hela dagen var :
Hej
Utgången finns på andra sidan
Nummerlappar finns ditåt
Man får inte sitta i trappan
Du får tyvärr inte gå in här

Jaa.. De innefattar typ min dag.. (: Haha
När klockan va typ fem så trodde vi att vi va klara så vi gick ner mot informationen och frågade om de va något vi skulle hjälpa till med och dom bad oss gå till mållinjen för att hjälpa avsvimmade, spyende och halv döda människor.. Så vi gick dit och de va sjukt varmt.. Sjuksköterskor och annat folk tog typ in vissa människor som inte såg ut att må så bra, mot sjuktältet där vi gick runt med dom och gav dom vatten.. Efter att jag och Johanna hade gått runt med tjej så mådde man typ själv illa och kände sig lite skakis.. haha
Efter de hade jag två till tror jag, kommer knappt ihåg..
När vi va klara så satte vi oss i bilen hem, när vi väl var hemma åt jag mat, duscha igen eftersom man hade massa andra människors svett på hela kroppen.. BLÄ. BLÄ. BLÄÄÄ!
Sen vid typ 21 så kom Johanna och hennes pappa och hämtade mig och vi åkte till Ovve för att träffa henne och Emma(: (: (y' :D

Lördag/Söndag:
Hemma hos Ovve satt vi uta hela kvällen tills det blev för kallt (: Johanna somnade typ direkt i soffan (y' :D Efter ett tag somnade jag också.. Nej, först kolalde vi på 27 dresses och sen somnade vi, så va de.. (:
Men när jag hörde rösten av min ängel i introt till Jonas: "I was sitting at home watching TV all alone.."
så vaknade jag (: Och så låg jag och sjöng med till Love Sick " I make up one more lame excuse, why i can't come out tonight.." :D♥♥
När klockan var tyyyyp... tre kanske ? Så gick vi och la oss. (: Efter mycket garv och lite snack så somnade vi (:
Vaknade sedan av att Ovve va uppe och vandrade vid 10 tiden och alla frågade va hon höll på med och hon bara log och gick ut och gjorde en as goood frukost :D
Vi satt ute i solen och Johanna och Ovve började plugga, och jag satt och kolalde på TV.. Haha.. Vid typ 2 åkte jag hem och åkte och träna vid fyra (:
På kvällen spelade jag och Sofia in en låt på datan.. HAHA.. De va kul.. De slutade med att jag satt under bordet för att få ett "ljudisolerat bås".. Hade självklart hängt för mitt täcke.. Vi är ju inte dumma! hallå?!

Måndag:
Gjorde klart musikvideon, och ska förmodligen lägga upp den här när jag får USB minnet av Emma..
Jag gick hem och.. ja vet inte.. spela gitarr kanske.. ? haha.. Sen åkte vi mot träningen(y'
Ganska händelselös dag antagligen.. haha
Nej juste.. Jag och Sofia spela in en låt också.. DET tog tid.. haha.. Och bra blev de inte.. haha

Tisdag:
Toppen dag(y' Fast de blåste ute och regnade lite då och då..
Slutade skolan halv elva tror jag och jag, Frida, Emma, Marcus och Thilda gick mot kungsmässan (: Vi satte oss på donken och sen gick Frida hem.. Efter ett tag gick även Marcus hem och de va bara Thilda, Emma och jag kvar, vi gick runt och provade kläder och efter detta gick Thilda hem och jag och Emma fortsatte shoppa(: Jag shoppade tre presenter (: När klockan blev 4 så kom Ovve och Johanna till kungsmässan :D Vi satt i sofforna och snackade och träffa folk hela tiden typ.. vid typ fem så gick vi mot parken för att kolla på alla som skulle på bal, men först skulle vi träffa Johannas syster Matilda som va jättefin (:
Efter att vi hade stått där ett tag och väntat på hennes vänner så gick vi mot parken och så många fina balare.. eller ngt.. haha..
Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och åt köttbullar :D
Vid 17.30 åkte jag, Lisa och Sofia till ishallen där folk skulle testa och jag hade fys.. Den sög jue..
Jaja.. När jag kom hem så väntade en Daimglass på mig (: :D :D gottgottigottgott :D

Onsdag:
Hade svenska, ingen matte och ingen medieproduktion.. eller aa.. skulle göra utverdering, som vi har gjort i varje kurs, med samma frågor.. så de gick ganska fort.. (: Sen va ju dagen slut, så nu sitter jag här i datasalen och väntar på att förstå vad jag ska göra.. Ska hem till Johanna.. Men jag orkar inte gå hele vägen hem till henne själv.. Boring shit.. Ja går nog hem och hämtar moppen isåfall.. Fast jag vet inte om Emma ska med.. jaja.. ja orkar inte bry mig..
Sen ska jag nog hem och.. Spela gitar.. och.. jag vet inte.. äta, eftersom ja redan är hungrig och inte kan äta förrän ja kommer hem.. De kan ja göra innan ja drar till Johanna.. Smaart (:


Smarta jag insåg i måndags varför The Last Song heter The Last Song..♥

När sofia och jag sjöng:
"Och så har dom två chihuahuor.." - Sofia medans jag sjunger
"You want my love you want my toe" - Jag för jag orkar inte sjunga mer..
"Vadå fuur?" - Jag efter att jag hade sjungit far long med fuur som uttal typ tio gånger.. 

Ska hälsa från Marcus :D

Nu blev det ett JÄTTE långt.. Men jaja.. Nu har ja skrivit iallafall (:
Puss puss och jag saknar Amanda Källman♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-05-26 @ 18:32:21 / http://grannis.blogg.se/

hahaha :)

duktig flicka uppdaterar <3

Postat av: johanna
2010-05-26 @ 18:46:26 / http://johannameh.blogg.se/

du e gaalen kvinna!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: