mysweetestthings -

Det är inte min hemlighet, Det är din.(:

Hejhopp (:

Sitter på hotellet och ska snart duscha inför en dag full med shopping.. Fast jag har inga pengar så de får bli fönstershopping för min del.. -.-

Katt åt stol - Satt i halsen
Katt år SKÖN hink - Spann

Sofia tyckte de va viktigt att de va en skön hink.. Annars skulle ju inte katten spinna... hahaha okkejjjj..(;

Tänkte inte skriva så mycket mer.. Har inte ork för de just nu.. men jaja..
Kul att duschen är så dålig att man jämför den med ett sommarregn, och jag antar att det är långsamt? För det är de duschen är.. Långsam.. Kommer ju ta typ en timma att duscha.. -.-

Puss♥ Saknar er♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-05-15 @ 16:07:50 / http://heartman.blogg.se/

hahahha katten är rolig, jag har äntligen fattat <3 kom heeeem nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: