mysweetestthings -

Freaky Friday

Slutade för en halvtimma sen.. Började klockan tio, hade som sagt en timmas lektion.. Funderar på hur jag ska göra nu, om det är värt att vara hemma hos Ovve i 40 minuter för att sedan åka till träningen.. Men eftersom dom förmodligen sover, eller iallafall inte svarar så vet jag inte riktigt hur det blir..
Jaja, ska åka till Kållered för att åka med Sofia till träningen(:

Ååååh ja fick låna The last song boken av Emma N i min klass idag, dock på engelska men de är skitsamma :D :D :D Wiiie (: (:♥♥

Jahaja.. Sitter i datasalen och väntar på Emma.. Som hjälper Marcus.. Sen vill jag hem och byta kläder.. Har klänning på mig.. Det är kallt..

HadegöttHAJJ
Jaa HAJ haha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: