mysweetestthings -

Maybe i don't even know her anymore..♥

Sommarkänslor in my ♥ :D (y'

Idag har varit en relativt lång as go dag (y' :D
Började med en och en halv timmas läsning på svenskan, med rektorn.. (;
Sen hade vi matte i typ en timma och gick efter det och väntade ut tiden till att vi slappisar skulle gå till stationen, för att sedan ta bussen till ingvars.. hahah (y'
Där gick vi upp mot gullregnskolan där vi skulle orientera.. Jag och Frida irrade runt i skogen i en timme, tog alla kontroller så de gick väl ganska bra..

Efter det gick jag, Frida och Emma mot jobbet där jag provade ett par shorts, fick godis och en festis :D Tnx mom(:♥
Det är varmt ute.. Och de märks.. ;P ( varför skrev ja de.. ? :S haha )
Sen åkte jag och Emma mot stationen och gick till torget där Johanna och Ovve hade en trevlig liten loppis åt skolan, för att röja ett minfält :P

Där stannade jag i tre timmar och fick tillochmed lite färg.. eller okej.. nej.. men aa.. Ovve fick.. Och Johanna, fast dom hade stått där i 9 timmar! :O (Y)
Efter att jag hade "shoppat loss" för tio spänn och åkt därifrån med en rosa Hollister kjol, jag insåg precis att de va de fulaste ordet ever.. kjol.. hahhahaha jaja.. en tjock brun stickad tröja till kalla sommarkvällar, en grå typ kofta.. ? en rosa typ klänning, ett blåvitt linne, en ripcurl t-shirt och ett par svea shorts.. Allt detta för tio spänn... THANK YOU :D♥ så åkte vi med Johannas fader mot Ica Maxi som har godis för 39.90 denna veckan, och köpte lite godis (: 

Sen hämtade mamma mig och Kenneth och Olivia ( Kusin ) kom hem och åt Tacos hos oss (: Gott gott (: Ååååh Traaams♥♥ :D Hahah (:

Nu sitter jag här, jätte trött verkligen och vill typ sova snart.. :D 

Varför skriver jag typ ALLTID "nu sitter jag här.." ? hahaha jaja, de är ju sant.. (;

Puss♥
 

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-05-19 @ 20:26:54 / http://heartman.blogg.se/

hahaha du skriver ju typ alltid typ iallafall.. min kropp gör O.N.T.. kisshark

Postat av: Emma
2010-05-19 @ 20:33:40 / http://grannis.blogg.se/

Köpte ni LITE godis? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: