mysweetestthings -

Muuums glass♥

Jahapp.. då va de kväll.. och skola imon.. wiiieee -.-
Ska filma imon igen, om det är fint väder.. annars ligger vi risigt till.. jaja..

Har kollat på gamla skridskofilmer med mamma och sofia.. haha de va typ ganska tråkigt.. Hur kan det vara tråkigt att kolla på något som man älskar..? Hmm..
Så istället för att titta så satte jag mig i mitt rum och spela gitarr (: (y' Sen kom mamma in med glasssss :D :D Hallon Sorbeet (:

Nu ska jag lyssna på musik, äta min glass.. och sen ska jag sova, tidigt.. HAHHAHA jooovisst!

Godnatt (;♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-05-03 @ 10:40:33 / http://heartman.blogg.se/

:O:O vad är de jag läser? de är ju gaskul att kolla på skridskofilmer, eller va? jag vill också ha glass.

Postat av: Frida
2010-05-03 @ 21:07:11

Aaah.. fast neee... inte när man helst av allt vill spela gitarr (;♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: