mysweetestthings -

R.I.P mitt favvo linne♥

Som texten lyder har mitt linne gått bort med tvätten.. Jävla skit.. :( De är grönt nu.. de va svart vitt.. :(
Rebecca försökte hjälpa mig att fixa rätt färger på datan, till ett nytt, but without any luck.. Så nu får ja för en ny tröja.. och tvätta den för hand.. För att den inte ska bli grön igen..

Jaja, nu snackar jag med mina knasiga vänner och vi ska kolla på The Last Song på söndag :D Såg den den nionde april, och nu ska ja se den igen, den nionde maj :D Happyface :D :D :D

Jag är bäsät* av typ Miley cyrus, Nick Jonas och Justin Bieber... Tänkte att ni ville veta (: (y'

Jahapp.. Har varit fullt hus här idag, massa släkt och vänner som ville kolla på husbilen.. och de fick dom.. Och så blev det fika också.. Och nu är jag mätt.

*= Bäsät.. är en blandning mellan bäst, och kanske besatt.. de bestämde jag nu iallafall.. :D För de va jag som va så smart och uppfann det coola ordet som alla vill använda. nu ska jag vara tyst.
Fan va rolig ja är.. En sån... översättning.. eller något.. till dom som inte fattar vad ja snackar om (typ alla inklusive mig).. :D 

Nu ska ja... ja vet inte... sova? nej.. sen.. jaja..

"Godnatt" :D♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-05-06 @ 22:31:44 / http://heartman.blogg.se/

HAHAHAHAHA xD störd är du kvinna <3 tycker synd om ditt vita linne, och du bara skryter om the last sång.. (visste du att de inte heter THE last song på bion utan bara last song? DEDU)

Postat av: Frida
2010-05-06 @ 22:47:11

Jo, ja vet kära vän.. Men jag är smart nog att veta vad filmen heter egentligen, tillskillnad från dumma sf som tror att dom ska förkorta texten eller något..

Oooh vet du, när hon skrev första dagen i typ mars förra året att hon skulle spela in filmen så skrev hon bara ngt om last song, så jag trodde hon skulle spela in sin sista låt..

Och jag vet att du aldrig kommer läsa detta.. men jaa.. nu ska ja skriva till dig på msn, och säga att du ska läsa detta.

Men vafan, bara ta toapapper och skriv på de :D

Vad menar du för vidoe? Musik videon? Igår (;♥

Postat av: Olivia
2010-05-06 @ 22:51:18 / http://heartman.blogg.se/

hahaha toapapper?... asså... no comments xD

Postat av: Frida
2010-05-06 @ 22:55:05

Ja skriver JÄTTE långt, och du skriver fem ord? :O Lame, LAME i tell you !

Postat av: Emma
2010-05-07 @ 08:36:21 / http://grannis.blogg.se/

hahahahahahah RIP <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: