mysweetestthings -

Shadow of the day

Haha ja gillar Emmas gästblogg inlägg.. ? haha (y'
Funderar redan på om jag ska byta namn på bloggen.. hahah (y' bra där bra där..

Hm... jag har typ ångest -.- om 20 minuter bär de av.. och jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vilken reaktion det kommer bli, men jag förväntar mig en sån pinsam tystnad som det blir varje gång någon pratar om detta.. suck..

Sometimes beginnings aren't so simple
Sometimes goodbye's the only way.. ♥

Jaja.. Nu måste jag fundera vidare, och byta om..

Varför skriver jag ens dehär.. hahah som om någon läser elelr kommer läsa endå ? neeejj .. men jaaajaaa.. nu ska jag va tyst.

Och jaaaa ja ska fixa bloggen.. haha fiiin(y'
Bara för att den ända anlendingen till att ja skaffade blogg var för att mina vänner tjatade och för att jag ville ha något fint innan adressen i adressfältet.. hhaha (y'

Tjooobreee(y'


Kommentarer
Postat av: Frida
2011-05-20 @ 23:26:17 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Haha. Vad fan Daggelito! (:

Bea har gjort ett inlägg om det på sin blogg så jag ska hitta på något fint att göra som ikon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: