mysweetestthings -

Untouchable like a distant diamond sky

Har lektion.. Multimedia.. Har ingen lärare.. Eller jo, en kille och en tjej från trean.. men jaa...
Och Frida sitter och pratar med mig, men jag hör inte vad hon säger, för jag lyssnar på musk, så praktiskt taget så sitter hon och snackar med sig själv... Konstig tjej dedär (;

Idag är det fredag (y' Träning åtta till tio idag..
Imon ska jag hem till Johanna med Ovve :D Undra om Emma ska med.. Antagligen.. Hmm.. Och på söndaaaag smäller dee :D
Då ska vi äntligen kolla på den sista sången :D

Nu ska jag forsätta jobba på mitt spel som förövrigt äger sönder ALLAS spel! :D

Not.. Men helt serri.. (: khikhi

HÄÄÄJDÅÅ :D

Kommentarer
Postat av: Frida
2010-05-07 @ 22:04:29 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

mitt dinsosaurie spel är faktiskt rätt awesome...

inte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: