mysweetestthings -

You took the air i breathe and you stole my heart♥



Får man vara så bra när man är tolv..? Gulligt att han ska göra en skiva med Ellen (:♥

Dagen började med samhäll, där vi hade redovisning(: Sen hade vi håltimma i två timmar typ och sen skulle vi göra en utverdering och typ betygssnack och lite annan info.. Efter det begav jag, Emma, Marcus, Frida, Thilda, Emmy och oliver till Göteborg, för att Thilda skulle köpa en klänning(: Jag passade även på att köpa två tidningar (y' (:

Thilda klagade på att jag aldrig la ut bilder.. såå.. ja nu lägger jag ut en fin bild på Johanna, när de ser ut som om hon inte har något hår..
Mycket nöje! (:

Okej.. de blev väl inga bilder då.. skit mobil..  eller skit blogg..?
Jaja

Broken hearts they never fade away..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: