mysweetestthings -

Vem fan är majs?


Yeah, I'm 16 and I though that you'd be mine,
I used to tweet you and text you, and call you,
and hit you on Facebook all the time.
Yeah, but now you're gone so far long,
that and I can't even find you.
You know that feeling when
you need your love and
it's right behind you.
Can't believe that you did me wrong.
We were on Ichat all night long,
listening to our favorite song.
she was wrong,
I am gone
I though i loved her, never put no one above her
Yes, she was my love but, now I'm to another!
Baby baby baby oooooh (: (y'♥





Ååååh denna låten♥ Hans röst..♥ Adam Calvert♥




Åååh denna pojken, han kommer gå låångt (: Och jag ska heltklart följa honom på vägen (; haha de lät ganska töntigt men jaja (;♥

Trevligt att Frida hade tid att titta in vid 3.40 (; (y'
Han har förövrigt en hollister tröja på sig och sjunger vid 5.34 (:

Enjoy mest lyssnade just nu (;♥ maha (y'

Kommentarer
Postat av: Frida
2010-05-17 @ 22:46:46 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Haha, jag vet. Jag ringer honom hela tiden (:

Postat av: Frida
2010-05-17 @ 22:49:13 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Och btw vill jag gärna adoptera honom. :D

(vad hände med min förra kommentar!? jag ser den inte!)

Postat av: Frida
2010-05-17 @ 22:49:27 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

nu ser jag den!!! :D

Postat av: Dagge
2010-05-18 @ 08:16:54

Asså.. Frida... Orka att du skrev tre kommentarer.. hahahah (y'

De elagött (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: