mysweetestthings -

When i look at you♥

Asså den filmen, The Last Song. Den blir bara bättre och bättre för varje gång... ÅÅÅÅHHHHH KÄÄÄRLEEEEK♥

Helgen har varit mycket trevlig med många skratt och massa snack (: hihi (:

Började oplanerat att jag hamnade hos ovve, vid cirka 12 tiden i fredagskväll efter träningen, och vi åkte hem till jocke och var där ett tag. När vi kom hem så lyssnade vi på massa grymme musik ( Justin Bieber ofc (; ) och bakade kladdkaka.. Den blev ganska failad, och jaa.. hihi.. Men god var den (:
Sedan kom vi på att vi va hungriga och började komma på vad vi skulle äta, och vi kom fram till att göra toast :D Så det gjorde vi.. och de va gott (: hihi :) Vi bestämde oss också för att dygna, men klockan halv fem va vi redan jätte trötta och jag skulle upp "tidigt", klockan 11, så somnade vi.. Jag tänkte att eftersom halv tolv är JÄTTE sent, så måste 11 vara tidigt. -.-
Så vid tjugo i tolv, efter att jag och ovve hade kollat på Tingeling, så åkte jag hem i regnet..): Jag spände nacken hela vägen hem, så jag har as ont nuee (y' ( Nej johanna, jag tänker inte sluta göra sånna (y' :D )
När ja kom hem så åkte jag med pappa ner till stationen för att klippa mig på Tingeling :D
Sen satt jag hemma resten av dagen och spelade gitarr, och på kvällen åkte jag hem till Johanna :D

När jag väl kom hem till johanna, vid nio kanske, så hade vi itne fått tag på ovve sedan klockan fyra, och vi hade ringt tolv gånger och skickat massa sms, men hon svarade inte och de va ingen annan som hade snackat med henne heller så alla va typ oroliga.. När klockan va typ tio så höll vi fortfarande på att ringa och hon svarade äntligen och säger .. "heej.. jag vaknade precis" hahahah den ungen♥
Iallafall.. Hela kvällen spenderades i Johannas källare och vi satt och skrattade och kollade på Another Cinderella Story (y' :D Läste ett gammalt blogg inlägg på johannas blogg.. HAHAH! Zorro.. hahah (y' :D
Men vi somnade även denna dag, denna gången vid halv fyra kanske? (:

När vi gick upp nästa dag var det dags att göra iordning sig för att åka in till stan för at seee The Last Song♥♥♥♥
Den ääär såååå braaa, jag äääälskar deeen♥ Och nej, det är inte bara för att Miley är med och för att Liam är snygg, utan för att den äär braaa :D♥

När bion va slut och vi hade fått ryck på dom som satt och pratade eller aa mumlade när hon satt och grät, jätte högt så tog vi pendeln hem till kungsbacka, gick till johanna och tog moppen därifån. Och då hade vi tydligen bråttom eftersom vi skulle åka till träningen en kvart senare, så de blev lite stressigt.. Men vi hann äta och byta om (;

Imon börjar träningen tiiidigt -.- jag ogillar tidiga träningar, för då hinner man inte träffa vänner.. och de suger.. Men men.. det kommer nya tåg, alla vägar bär till rom.. ÅÅåååh Trams♥ DE va längesen!♥ Har inte kolat på efterplugget eller trams live sedan kroatien förra sommarn.. DEG..

På onsdag är det Matte A nationella -.- Ja HATAR matte! 
Men på kvällen så ska jag åka till London, men många flygplatser är fortfarande stängda så man får ju hoppas att man kommer därifrån denna gången.. Eftersom man har blivit fast i Österrike för att husbilen gick sönder och i USA för att man inte kunde flyga, inom loppet av ett år, så skulle de väl inte vara konstigt om vi fastnade även nu ? Eller?

Nu känner jag att jag har skrivit Jääääätte långt och det är typ iiiingen som kommer läsa.. men jaja (: hihi :) Nu har jag berättat om min helg, hoppas att ni bryr er.. eller något.. /Care typ.. :D

Nu ska jag snart sova (:
Puss♥




Kommentarer
Postat av: johanna
2010-05-10 @ 18:50:43 / http://johannameh.blogg.se/

Jag läste allt! :D hihihi

asså. hahaha

Postat av: Frida
2010-05-10 @ 20:03:06

Thank you darlin'♥

Postat av: Olivia
2010-05-10 @ 21:47:03 / http://heartman.blogg.se/

jag meee! hahah fan va roligt jag har haft denna helgen <3 xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: