mysweetestthings -

I am in missery

FYI Frida, de kommer inget Vampire på tre veckor typ(:


Kom precis hem från morbror Kenneth där jag har spenderat kvällen(: Mysigt mysigt(:
Orkar inte skriva så mycket mer, åt mat, lyssnade på musik och spelade wii(:
Imorgon ska jag jobba 11-16, men jag ska vara uppe redan klockan 8 för att åka in till akuten för att mamma tror att de är något konstig med min hals.. Den är typ svullen eller något.. Får se vad som spökar.. Hoppas inte de är något..
Sen är det dags frö träning och vips så var det måndag..
Har inte gjort ett piss denna helgen typ.. Haha^^ Jo, men nej.. haha
Puss, hoppas ni mår bättre än jag♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-11-21 @ 12:30:06 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Andra december va?



Lycka till på det mysiga sjukhuset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: