mysweetestthings -

Things will get better if you hold my hand♥

'
'
Vaknade 06.37 (larmet skulle ringa 06.30) av att ja låg och hostade. JAG HAR VART SJUK I TVÅ VECKOR? TA SLUT SNÄLLA.
Gick upp och duschade och gjorde mig iordning.
Cyklade till skolan vid åtta (note to self: (heter de verkligen så eller har ja fått allt bakom bakfoten?) Ta cykeln hem på onsdag, om den står kvar! Hoppashopppashoppas)
Första lektionen började i datasalen och foto, scannade in en gammal bild som vi ska handcolerera (?) och fixa till..
Sen va det klf och idag, som alla andra fredagar, hade någon bakat(y' Denna fredagen va de Maria och de va kärleksmums som stog på menyn ;D haha
Sen hade vi lunchrast.. Ris och hamburgare ? Hahaha
Sen va de dags för engelskan, där vi kollade på Alive, en dålig film från 93.. haha (för de va nog kul..?)
Sista lektionen, Matte, de va.. hmm.. jaa, matte är matte..
Slutade tjugo över tre och tog bussen till stationen 15.38. Tog 15.47 pendeln med Emmy in till Göreborg, där vi skiljdes åt, hon för att shoppa och jag för att åka med pappa till Andreassons musik(:
Kom dit, och när ja kom in.. Jag har aldrig kännt mig så lycklig och glad bland massa tekniska prylar eller musiktillbehör överhuvudtaget.. Ja vet inte.. Men de va mysigt.. Gick in och ställde mig och tittade på alla de fina akustiska gitarrerna... Stog och log och tittade mig runt i flera minuter, sen gick jag till kassan och bad om hjälp..
Efter cirkus 40 minuter gick jag ut därifrån 4080 spänn fattigare och en hel hemmamusikstudio rikare (:
Happyface! :D
På vägen hem köpte vi med oss pizza, som vi åt upp.. (no shit sherlock.. Haha)
Sen städade jag mitt rum och satte ihop studion..
Att något ska kunna va så svårt.. Massa skruvar och muttrar till höger och vänster.. Och ingen instruktionsbok heller..
Men jag lyckades! Med lite hjälp av pappa(:
Tänkte lägga upp ett par bilder.. (:
Förlåt för den kopiöst dåliga kvalitén, men jaa, de är mörkt, och jag har gult ljus i mitt rum, och min internablixt är  sämst.. Så jag fick ta hjälp av photoshop.. Men skitsamma.


Hela paketet(:
Sladdar, Mic, Micstativ, Ljudkort, Puffskydd, Reflektions filter och hörlurar(:
Tänkte lägga upp en bild på allt ihopsatt, men blogg.se vill inte vara med och leka längre.. Så jag avslutar med de..
Hahahahha assåå.. Detta inlägget är bara konstigt.
Så blir de.
När man är konstig och inte kan andas genom näsan.
Nu ska jag dricka te.
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-11-26 @ 23:17:53 / http://grannis.blogg.se/

Coooooooooolt :D

Postat av: frida
2010-11-27 @ 21:52:18 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

PUFFSKYDD! Haha. Mitt nya favoritord!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: