mysweetestthings -

Kiss it goodbye(:

I Fredags var sista dagen på praktiken och jag hade med mig muffins som vi åt(y' whopwhop(:
Slutade klockan 2 och åkte med Cissi till kungsbacka och sen åkte jag hem och lämna mina grejor och åkte till kungsmässan och träffade Ovve och Johanna♥ Vi fikade och gick runt och kollade lite i affärerna, jag köpe en sööt mössa och en grå baseball jacka(y'
Sen åkte jag hem och kollade på idol hemma med kusinen(:
På lördagen så jobbade jag 10-16 och hämtade upp Ovve på vägen hem(: Vi åt maauut och gjorde oss iordning för party(:
Tog bussen halv åtta till stationen och tog pendeln mot Lindome där vi fick skjuts av Thildas mamma(:
Festade loss hos Oscar, jag tänker bespara er alla detaljer, men oj va kul, och oj va galet allt blev ^^ :P
Sov hemma hos Oscar och tog pendeln till kungsbacka vid typ halv tolv. Sen shoppade jag och Ovve med Mamma (: Letade efter en jacka till mig(:
Hittade en gaaalet fin och gaaaalet mysig inne på Tara, problemet är att den kostar åtta tusen.... (:
Men vi gick in på HM och hittade en as fin mysig grön jacka för 500 spänn(y'
Sen åkte vi hem, åt mat och åkte och träna(:
På måndagen jobbade jag från 09-16 och sen tränade vi i Frölundaborg(:
Igår kollade jag på film och sen tränade.. haha
Nu har jag vart hos läkarn och kollat upp mina fötter.. (: Något med senorna sa han.. skulle vila.. hahaha (:
Nu ska jag snart åka in till Kungsbacka Ishall♥♥♥ Och åka på almänhetensåkning med kära Amanda Källman, efterlängtad och saknad, som jag inte har träffat, eller, typ mer stött på.. sen i Juni..
Sen ska jag antagligen ta pendeln in till Scandinavium och träna, och sen vidare till Frölundaborg och träna lite till, och sen heemmmm (:
Imon ska ja jobba igen(:
På Fredag ska jag öva låtar med Thilda, inför expo grejen som vi ska vara med på.. Hjälp..
På lördag fyller jag åååuur(: Och får äntligen öppna Emmas present.. Jävlar va ja saknar den tjejen..♥ Och så ska jag nog hitta på något med Johanna och Ovve, och som ovve sa, de kommer kännas konstigt utan Emma, de är ju sista gången man kan göra något utan att man ska gå ut och festa typ..
Jaja(:♥
Och på söndag ska vi ha släktkalas, hoppas de inte är alldeles för mörkt :D (släckt.. ha ha ha kul..)
Och sen är de träning på kvälllleeeenn(:
Nu har ni fått en snabb genomgång om vad som hänt sen i fredags och vad som ska hända(:
Känner att ja inte har orkat eller hunnit blogga (; maha ^^
Men nu vet ni, om ni orkar bry er (; Hihi
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-11-03 @ 12:16:30 / http://grannis.blogg.se/

Saknar dig med <3

Postat av: Olivia
2010-11-03 @ 13:19:26 / http://heartman.blogg.se/

du är galen hos oscar, vi har exakt samma jacka och vad vill du göra på din dag? :) hajdo

Postat av: johanna
2010-11-03 @ 18:32:27 / http://johannameh.blogg.se/

Nej! hahaha har ni likadana jackor?? (Y)

jag fråga samma som olivis: vad vill du hitta på?? :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: