mysweetestthings -

Can't stay my own way

Hemma från alanya, har skrivit ett jätte långt inlägg, men ja måste lägga in lite bilder också, och de kan ta ett tag, så ja får fixa de typ imon, eller typ... nästa helg när ja har tid igen.. Haha känner på mig att ja kommer ha mycket att göra denna veckan!
Jaja, nu måste ja sova, upp och jobba imon 11-16, och sen hem och äta och in till boomerangs träning och extraträna(:

Kära Beach Club Doganay, vi ses snart igen (;♥
Mohahhaaaa(:

Ja kom på en sak förut.. Vi ska ha APU och grejer under året, och jag är säker på att ja kommer missa typ en vecka där.. Och ja kommer typ missa typ mer än en månad i skolan sammanlagt.. Är de bra..? Hahhaa... (y'

Nu sitter pappa och kollar på Eclipse och jag måste som sagt sova(: Får hoppas att jag kommer kunna sova.. Haha ^^

Fyi, så är ja typ blekare nu, än va ja va innan ja åkte.. -.- (n'

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: