mysweetestthings -

Like dadadadadada..(:

Sitter nu och filar mina naglar efter träningen.. (; hahaha ^^
Va..
haha
Skoldagen va helt nice.. Så nice som skolan kan vara då..
Imon kommer de bli grymt mycket sämre! Hela, typ, min klass slutar 11.40. Nej men tror du inte att ja slutar 15.20 ? Bara för att inte ja va på den lektionen förra veckan.. Säger ju att ja inte vill resa bort igen.. -.-
Som om de kommer hända.. Haha ska va ledig typ 1½ månad minst detta året(y'

Har börjat få ont i huvudet varje dag, speciellt efter skolan och på väg till och från träning.. Tror att de är för att jag typ är stressad över alla arbeten, uppgifter, inlämningar och prov.. Jaja.. De blir nog bättre om två-tre veckor närja är klar med detta och börjar med något nytt(:

Hade tänkt att somna tidigt, men ja vill faktiskt göra Fotoläxan som vi har till Tisdag.. (:
You only got One Shot, so make it count!

Så puss, och typ godnatt♥

Kommentarer
Postat av: sofia
2010-09-09 @ 08:51:05 / http://synchroskater.blogg.se/

prova att ta med dig en vattenflaska till skolan . ! och ät bra i matsalen . jag lovar de hjälper ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: