mysweetestthings -

Städa städa plugga städa städa glass :D Träna

Cause i'm leaving on monday morning!
Lyssnar på hög musik och städar mitt rum, såg hemskt ut, men nu börjar ja äntligen se golvet, nu saknas bara skrivbordet och soffan, sen är ja nog klar..

Började skolan 10.10 idag, men prov i Antiken, lättare än ja trodde, eftersom hon sa att man va tvungen at antstränga sig för att klara de.. haha ^^
Sen vid 10.35 va ja klar och satte mig tillsammans med några till i Cafét och väntade på fler att fler personer skulle bli klara. vid typ 11 gick Thilda, Frida och Emmy hem och jag va kvar med alla Designarna, som har lektion på torsdagar, de har inte vi fotografer.. hahaha för att de är en "ta-igen-de-du-missat" lektion.. Har man inte det så slutar denna dagen 11.40 (: Gaanska nice (:
Men iallafall, så satt ja kvar och väntade på att designarna skulle börja sin lektion 12.20, sen gick jag hem, gjorde engelskaarbetet om politik som ska in imon. Sen har ja bara städat.. och städat.. :P

Vid halv sju ska ja åka till kungsmässan, växla mina turkiskapengar och sen åka till träningen(:

Om ni tycker de är så ointressant och tråkigt, varför läsa överhuvudtaget? (:

Nu ska ja fortsätta städa och sen äta en av Ben&Jerry's glassarna som står i frysen :D♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-09-16 @ 23:51:29 / http://grannis.blogg.se/

Jävlar vilken chill dag... haha

Postat av: Dagge
2010-09-17 @ 16:31:56 / http://mysweetestthings.blogg.se/

Skojaaryy? Helt sjukt!

Postat av: frida
2010-09-17 @ 18:04:13 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

vem har sagt att det är tråkigt att läsa?

orka klaga... o:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: