mysweetestthings -

Once again your silence screams goodbye..♥

Sitter i skolan igen efter helgen. Fotolektion, tråkigt.. Redigerade klart mina bilder för typ en timma sen, och nu är de 40 minuter kvar på lektionen.. Sitter och läser massa bloggar och skit..
Efter lektionen skall jag äta lunch, och sen lämna Thilda i sin ensamhet, efterson Emmyslemmy och Mjöda är hemma idag, krya på er♥
Klockan ett hämtar mamma mig och kööör mig till göteborg! Skööönt att slippa ta pendeln.. Sen går tåget 14.02, och vi är framme i Malmö vid 16.49 (:
Detta kommer blir grymt kul! :D Ännu en hel vecka med kära Team Convivium, plus massa andra trevliga människor! (:
Vi äter middag vid 18 tiden med hela gänget, och sen 20.00-23.30 är de träningsdags(: (kul att vi börjar 08.30 dagen efter(y') :D hahaha
Ja vet att ovve älskar när jag skriver massa tider.. Tid är tid, pengar är pengar.. Nu har jag skrivit detta ett bra tag... Kötbullar till lunch! :D


Detta är vad jag har lyckats åstakomma i form av HDR bild, inte riktigt nöjd egentligen, men den blev ju bäst..

Bloggar igen nere i Malmö(:♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-04-04 @ 13:13:31 / http://heartman.blogg.se/

hahahahaha jag och johanna satt precis och beklagade oss över alla klockslag som du skriver! skulle precis börja räkna hur många du skrev men så läste jag nästa rad.. hihi :) cool bild, äre your eye? känner igen det.. ha de gött nu gubbar, ni e kämpebra! massa kramar, hälsa från mig <3 kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: