mysweetestthings -

Take me river♥

Träningen igår kändes... Lite smått ovärd?(; Haha hade istid från 19.30-22.30, varav kära convivium stog på is i cirka 10 minuter max.. Som tur är slapp vi träningen idag, annars skulle de ha blivit samma sak idag igen..
Feber hade jag också under hela träningen.. Inte trevligt..
Idag ska jag försöka gipsa min skridsko, men hjälp av papi(: Och plugga matte!! Blöööh
Fota borde jag också göra.. Men fotar nog natur på Cypern och Sofia ska fotas på fredag!
Imon ska ja jobba 08.00-13.00.. Sen är jag ledig, plugga eller fota lite blommor i guess.. Och på fredag ska jag fota på dagen, och sen ska jag till Scandinavium tror jag, och hjälpa Boomarna med klädbyten och sånt.. Lördag morgon ska jag vara där 09.00 och hjälpa till, och passa på att sminka mig, och så fixar bea mitt hår, när vi kollar på boomerangs genrep(: Första gången man får se showen på riktigt, med ljus, ljud och kläder!
Ska ju förmodligen upp till Glooooben också, så då får man se de där också! De ser ja fram emot..
Nu babblar ja bara på.. Så puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-04-20 @ 21:05:21 / http://heartman.blogg.se/

Hörru du min käre filur, kära boomerang behövde kära conviviums hjälp igår även fast ni bara åkte tio minuter ;) bea var till jättestor hjälp iallafall! Krya på dig som sagt fedde fedde liten <3 då ses vi på fredag, lördag och kanske i stockisholmis!!

Postat av: Bea
2011-04-20 @ 23:25:02 / http://beaatrice.blogg.se/

hihi nu blev jag lite smått glad där Olivia, va bra att jag kan hjälpa dig iallafall! Jag försöker ge dig all den hjälp du behöver! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: