mysweetestthings -

Tears don't mean you're losing♥

Pippi träning va de dags för idaaug(: Trevligt trevligt! Fick lära våran boomerang tvilling allt vi gör, alla nya ändringar och så.. Så nu ska ja skriva ner allt på ett papper till Erica(:
Hmm.. Imon får jag ta att plugga eller något.. Ska vara i ishallen 18.45, så fram tillsdess ska ja plugga matte och fota natur kanske, och sen ska jag nog försöka börja med min skridsko estetuppgift.. Jaja, vi får se! (: Plugga måste jag iallafall, och fota också för den delen..
Intressant..
Puss!♥
Sjukt bra♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-04-19 @ 00:50:26 / http://heartman.blogg.se/

va snääääll du är som gör värsta uppskrivningen till erica, grymt!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: